Apple tento týden sdílel několik tipů, jak mohou vývojáři a uživatelé správně hlásit chyby, které objevili v produktech Apple. Beta verze iOS, macOS a dalších operačních systémů obsahují často spoustu chyb a ještě více v hlavních aktualizacích.



Apple vždy nabízel aplikaci, kde uživatelé mohou tyto problémy nahlásit, ale ne každý ví, jak to udělat – nebo co je důležitější, jak to udělat správně. Jakékoli chyby, které jste objevili, by měly být nahlášeny společnosti Apple prostřednictvím Feedback Assistant, který je k dispozici na feedbackassistant.apple.com. Pokud používáte beta verzi systému iOS nebo macOS, bude Feedback Assistant k dispozici jako aplikace nainstalovaná ve vašem zařízení. Apple však poznamenává, že ne každý ví, jak vyplnit hlášení o chybě, což může společnosti Apple ztěžovat pochopení a opravu problému.

„Vždy byste měli podávat zpětnou vazbu pro všechny chyby, které najdete; Koneckonců, nemůžeme opravit problémy, o kterých nevíme.“ Jak si však můžete být jisti, že informace, které poskytujete, jsou užitečné pro vyřešení problému? Společnost žádá vývojáře a uživatele, aby uvedli seznam všech kroků, které způsobily chybu, jakož i aktuální výsledek a jaký byl očekávaný výsledek. Feedback Assistant také umožňuje nahrát snímky obrazovky a videa, aby bylo hlášení o chybách srozumitelnější. Když vyplňujete hlášení o chybě pomocí aplikace Feedback Assistant, zeptá se vás, ve které oblasti máte problém. Je důležité zvolit správnou možnost, protože aplikace automaticky shromažďuje související data z vašeho zařízení, což může být užitečné při opravě chyby.