Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Články z The New York Times již nebudou součástí Apple News. The New York Times říká, že Apple mu dal málo prostoru pro komunikaci se čtenáři a malou kontrolu nad podnikáním.



The New York Times místo toho chce přilákat čtenáře na svůj vlastní web a aplikaci. „Chceme přilákat čtenáře zpět do našeho prostředí, kde kontrolujeme prezentaci našich článků, vztahy s našimi čtenáři a naše obchodní pravidla,“ uvedl Meredith Kopit Levien, provozní ředitel v poznámce zaměstnancům. Ve svém prohlášení mluvčí společnosti Apple uvedl, že The New York Times poskytl denně pouze několik článků a že Apple News bude stále poskytovat čtenářům důvěryhodné informace od tisíců dalších vydavatelů. The New York Times říká, že reklama v aplikaci Apple News také generovala malé příjmy. The New York Times má více než šest milionů předplatitelů a společnost viděla rostoucí příjmy z předplatných na svých stránkách. The New York Times neočekává, že by toto ukončení mělo významný dopad na podnikání, a společnost bude i nadále spolupracovat s Apple na aplikacích a podcastech.