Společnosti Apple a Zendesk dnes zpřístupnily Business Chat všem podnikům, které využívají podporu Zendesk, více než dva roky od okamžiku, kdy byla k dispozici v beta verzi.



Business Chat, který byl poprvé představen v roce 2018, je navržen tak, aby uživatelům iOS, iPadOS a macOS umožnil přímou komunikaci s podniky přímo v aplikaci Zprávy. Uživatelé mohou plánovat schůzky a nakupovat, aniž by museli telefonovat. Funkce se také integruje s dalšími základními službami Apple, jako jsou Mapy a Apple Pay. Společnosti, které chtějí nastavit Apple Business Chat, jej musí integrovat do platformy zákaznických služeb využívající podporu Zendesk. Odtud se mohou připojit a spravovat všechny interakce prostřednictvím jednoho rozhraní. Stejně jako u většiny svých služeb se společnost Apple zaměřila na ochranu soukromí, takže žádné kontaktní informace o uživateli nejsou poskytovány a chat lze kdykoli ukončit.