Spotify začal testovat příběhy ve stylu Instagramu ve své mobilní aplikaci pro iOS a Android, uvádí Engadget. K příběhům lze přistupovat pomocí ikony v levém horním rohu seznamu skladeb.



Klepnutím na ikonu se vyvolá rozhraní podobné tomu, které najdete na Instagramu, což uživatelům umožňuje klepnutím vlevo nebo vpravo na obrazovce přeskakovat krátké videoklipy. Příběhy, které se poprvé objevily na Snapchatu, se staly oblíbenými na sociálních sítích, přičemž podobná funkce se objevila na Instagramu, Facebooku, YouTube, LinkedIn a naposledy na Twitteru. Příběhy v aplikaci Spotify se nezobrazují všem a objevují se pouze v určitých seznamech skladeb a albech, což naznačuje, že jejich zavádění je stále omezeno na určitou skupinu uživatelů a nemusí se objevit veřejnosti po počáteční fázi testování. „Ve společnosti Spotify běžně provádíme řadu testů ve snaze zlepšit prostředí uživatelům,“ řekl mluvčí společnosti Engadget v reakci na žádost o komentář.