Stránka stavu společnosti Apple zobrazuje přetrvávající problém s účtem iCloud a přihlášením od 24. prosince. Zdá se, že problém pravděpodobně souvisí s problémy s aktivací, na které si někteří uživatelé stěžovali.



Řada uživatelů si stěžují, že jejich nové Apple Watch selhávají při nastavení. Uživatelé tento problém hlásili na fórech společnosti MacRumors. BeatCrazy píše: „Provádím aktivaci Apple Watch, které jsem dostala na Vánoce a aktivační servery Apple jsou pravděpodobně přetížené, ale je to velmi nepříjemné.“ Další uživatel uvedl: „Koupil jsem Apple Watch svým dětem (<18 let) a chtěl je aktivovat pomocí rodinného sdílení. Mohu zahájit proces párování pomocí svého iPhonu, přihlásit se do jejich Apple ID pomocí jejich hesel, ale proces zamrzne při zadaní přístupového kódu. Po zadání kteréhokoli z nich se Apple Watch točí asi 2 minuty a zobrazí se chyba „Ověření se nezdařilo – došlo k chybě při ověřování vašeho hesla.““ Mnoho uživatelů hlásí podobné problémy, které souvisí pravděpodobně s vysokým zatížením od nových uživatelů Apple, kteří se poprvé přihlašují k ověřovacím serverům Apple.