Apple minulý měsíc oficiálně představil funkci štítky v App Storu a začal vyžadovat od vývojářů, aby poskytli podrobné informace o ochraně osobních údajů o tom, jaké údaje se od uživatelů shromažďují. 



Je zajímavé, že společnost Fast Company zjistila, že Google neaktualizoval žádné ze svých aplikací pro iOS, protože do aktualizace by také musel zahrnout tyto údaje. Apple začal od vývojářů vyžadovat, aby zadali nové informace o ochraně osobních údajů do App Store, aby mohli své aplikace aktualizovat od 8. prosince. Samotné štítky se uživatelům zobrazily 14. prosince s vydáním iOS 14.3. Aby vývojáři mohli vydat aktualizaci svých aplikací, musí také poskytnout tyto informace o ochraně osobních údajů. Jediným způsobem, jak obejít poskytování podrobností o ochraně osobních údajů, je neaktualizovat aplikaci, což se zdá být přesně strategií, kterou Google zvolil.

Zpráva společnosti Fast Company uvádí, že Google naposledy aktualizoval některou ze svých aplikací pro iOS 7. prosince, den před tím, než Apple nařídil, aby vývojáři poskytli podrobnosti o ochraně osobních údajů. To znamená, že když vyhledáte aplikaci Google v App Store, jednoduše se zobrazí zpráva „Žádné podrobnosti nejsou k dispozici.“ Je však jasné, že Google bude muset v určitém okamžiku aktualizovat své aplikace pro iOS. Možná je tato prodleva způsobena tím, že Google upravuje své postupy v oblasti ochrany osobních údajů. Jak to je doopravdy uvidíme časem.