V interním dokumentu získaném společností MacRumors Apple nedávno informoval svou síť autorizovaných poskytovatelů služeb, že program opravy pro MacBooky s problémem s antireflexní vrstvou je stále platný, ale nyní se musí k vyřešení problémů zařízení zaslat do centralizovaného depa Apple.
Nová zásada vstoupila v platnost 4. ledna 2021 a znamená, že zákazníci, kteří odnesou 12palcový MacBook nebo MacBook Pro s tímto problémem autorizovanému poskytovateli služeb Apple, jej budou muset zaslat do centralizovaného depa Apple, aby mohla být oprava dokončena, což ve většině případů pravděpodobně povede k delší čekací době. Není jasné, zda se to v současné době vztahuje na další země mimo Spojené státy. Společnost Apple zahájila tento program opravy v říjnu 2015 poté, co se u některých 12palcových MacBooků a MacBooků Pro vyskytly problémy s opotřebením nebo delaminováním antireflexní vrstvy. Společnost Apple nikdy veřejně neoznámila program oprav na svých webových stránkách, místo toho se rozhodla záležitost vyřešit interně.