Společnost Apple oznámila novou funkci předplatného podcastů, která přichází do aplikace Podcasts. Předplatné podcastů umožní vydavatelům podcastů prodávat předplatné na jednotlivá představení nebo skupinu pořadů, přičemž cena začíná na 49 centech za měsíc.



Apple shromáždí 30 procent příjmů z předplatného, ​​které tvůrci vygenerují v prvním roce na platformě, a poté Apple shromáždí 15 procent. Apple neplánuje vyžadovat, aby tvůrci podcastů vytvářeli obsah výhradně pro Apple, ale vybízí je, aby rozlišovali mezi obsahem dostupným z Apple Podcasts a obsahem na jiných platformách. Tvůrci podcastů budou moci začít nabízet předplatné od příštího měsíce, přičemž předplatné budou k dispozici posluchačům ve více než 170 zemích a regionech. Předplatné může sdílet až šest členů rodiny.Apple má na palubě řadu partnerů připravených vytvářet prémiový obsah podcastů, včetně Tenderfoot TV, Pushkin Industries, Radiotopia od PRX a QCODE, NPR, Los Angeles Times, The Athletic, Sony Music Entertainment a další.