Časný pohled na probíhající analýzu transparentnosti sledování aplikací společnosti Apple naznačuje, že drtivá většina uživatelů iPhonů nechává sledování aplikací deaktivováno. Podle nejnovějších údajů analytické firmy Flurry se pouhá 4% uživatelů iPhonu v USA aktivně rozhodla aktivovat sledování aplikací po aktualizaci svého zařízení na iOS 14.5.
Při pohledu na uživatele z celého světa, kteří umožňují sledování aplikací, se toto číslo zvyšuje na 12%. S vydáním iOS 14.5 musí aplikace nyní vyžadovat a přijímat povolení uživatelů, než budou mít přístup k náhodnému identifikátoru reklamy zařízení, který se používá ke sledování aktivity uživatelů napříč aplikacemi a weby. Od aktualizace téměř před dvěma týdny ukazují údaje společnosti Flurry stabilní míru odhlášení ze sledování aplikací, přičemž celosvětová hodnota se pohybuje mezi 11–13%. Flurry Analytics, vlastněná společností Verizon Media, se používá ve více než 1 milionu mobilních aplikací a poskytuje agregovaný přehled o 2 miliardách mobilních zařízení za měsíc.