Netflix přemýšlí o expanzi do online hraní, která by podle několika zpráv mohla skončit podobně jako nabídka digitálního předplatného Apple, Apple Arcade. Zprávy o plánech začaly vylízat na jevo v pátek, když The Information uvedl, že Netflix oslovil zkušené manažery herního průmyslu ohledně vstupu do společnosti.



Netflix se snaží najmout manažera, který by dohlížel na expanzi do videoher, což je známka toho, že podle lidí obeznámených se situací zintenzivňuje své úsilí o růst nad rámec tradiční filmové zábavy. Podle The Information jsou plány Netflixu stále „velmi proměnlivé“, ačkoli se údajně rozhodl nezahrnout do her reklamy, což naznačuje nadcházející službu, která by byla předplatitelům nabízena jako balíček navíc. Na základě komentáře k posledním zprávám Netflix nepopřel plánovaný nábor herních exekutorů a řekl společnostem Axios a The Information, že je „nadšený dělat více s interaktivní zábavou“. Společnost The Information uvedla, že chce zdůraznit proměnlivou povahu plánů, že Netflix nevyloučil další potenciální přístupy, včetně možnosti domácího hraní her nebo jejich spouštění na chytrých televizích. Spuštění by mělo přijít v roce 2022.