Aplikace Clubhouse se na začátku letošního roku rychle stala obrovským hitem a v únoru byla stažena více než 8 milionkrát. Jak však konkurence roste, nové sociální síti se přestalo dařit.



Nová zpráva tvrdí, že aplikace byla v dubnu stažena přibližně 900 000 krát, což je pokles z 9,6 milionů stažení před třemi měsíci. Podle průzkumu Sensor Tower sdíleného s Business Insider byl Clubhouse v dubnu 2021 stažen 922 000 krát. To představuje pokles o 66% oproti 2,7 milionu stažení v březnu – a je ještě výraznější ve srovnání s 9,6 miliony stažení, které měl za únor. Data Sensor Tower naznačují, že základna uživatelů Clubhouse je stále silná, což znamená, že většina uživatelů, kteří si ji stáhli, má aplikaci stále nainstalovanou. Významný pokles počtu stažení je však pro společnost znepokojující, protože to znamená, že o její sociální síť se zajímá méně potenciálních uživatelů. Navzdory tomu, že společnost byla v lednu oceněna na zhruba 1 miliardu dolarů a hledá nové investory, budoucnost Clubhouse je nyní nejasná.