Máte problémy s nastavením nového příslušenství HomeKit pomocí aplikace Domácnost? Možná nemůžete úspěšně naskenovat QR kód nebo je poškozena QR nálepka produktu? Naštěstí můžete příslušenství také přidat ručně a v dnešním článku si ukážeme, jak na to.



Většina doplňků HomeKit je dodávána s nálepkou QR kódu nebo štítkem NFC buď na obalu nebo na samotném zařízení. Pokud jste již měli nějaké zkušenosti se skenováním QR kódů, víte, že to nejde vždy lehce, zejména pokud je QR kód poškozený nebo dokonce chybí. Dobrou zprávou je, že Apple dává uživatelům alternativní možnost nastavení.

Jak ručně přidat příslušenství do aplikace Domácnost bez použití QR kódu

  • Otevřete aplikaci Domácnost.
  • Nové příslušenství můžete přidat v sekci Místnosti klepnutím na ikonu „+“ v horní části.
  • Poté vyberte možnost Přidat příslušenství.
  • Nyní klepněte na Nemám kód nebo nemohu skenovat.
  • Aplikace Home se nyní pokusí najít zařízení, pokud je zapnuté a poblíž. Pokud tento postup selže, můžete klepnout na Moje příslušenství se zde nezobrazuje.
  • Aplikace nyní zobrazí, jaké další možnosti máte. První, která je zde uvedena, je zadání kódu. Chcete-li začít, jednoduše klepněte na zvýrazněný žlutý text s textem Zadejte kód.
  • Nyní zadejte kód z obalu příslušenství. Klepněte na Pokračovat.
  • Aplikace nyní identifikuje příslušenství. Dokončete nastavení klepnutím na Přidat.