Apple ukončil prodej původního HomePodu teprve nedávno a uživatelé nyní hlásí, že jejich HomePod po aktualizaci verze 14.6 náhle bezdůvodně přestal fungovat. K tomu dochází poté, co někteří uživatelé ohlásili také problémy s novou beta verzí softwaru pro HomePod.



Jeden z čtenářů 9to5mac.com ohlásil své zkušenosti s párem HomePodů: „Mám dva HomePody, jednoho jsem dostal před 18 měsíci a druhého před dvěma měsíci. Oba byli  spárováni a aktualizovány na verzi 14.6. A ten nejstarší náhle přestal fungovat. Podpora společnosti Apple nepomohla s tím, že je šest měsíců po záruce, a bylo mi v podstatě řečeno, abych si prostě koupil nový.“ Jedna zajímavá věc je, že všichni uživatelé, kteří si stěžovali na tento problém, používali HomePod s Apple TV (na tvOS 14.6). Není jasné, zda jde o chybu při párování obou produktů, nebo zda inteligentní reproduktor špatně funguje.