V aktualizovaném dokumentu podpory společnost Apple uvedla, že v systému macOS 11.6 byla opravena chyba související s oprávněními při používání skeneru na Macu.



Společnost Apple uvedla, že při pokusu o použití skeneru na Macu, mohli uživatelé vidět chybovou zprávu označující, že nemají oprávnění k otevření aplikace. Chybová zpráva říká, že se uživatelé mají obrátit o pomoc na správce počítače nebo sítě, nebo že se nepodařilo otevřít připojení k zařízení. Pro uživatele, kteří se v tuto chvíli rozhodli neaktualizovat na macOS 11.6, Apple dříve sdílel podrobné pokyny, jak dočasně vyřešit problém:

  • Ukončete všechny otevřené aplikace.
  • Na panelu nabídek ve Finderu zvolte Přejít > Přejít do složky.
  • Zadejte /Library/Image Capture/Devices, poté stiskněte Return.
  • V okně, které se otevře, dvakrát klikněte na aplikaci pojmenovanou v chybové zprávě. Je to název ovladače vašeho skeneru. Po otevření by se nemělo nic stát.
  • Zavřete okno a otevřete aplikaci, kterou jste používali ke skenování. Nové skenování by mělo pokračovat normálně. Pokud se později rozhodnete skenovat z jiné aplikace a zobrazí se stejná chyba, opakujte tyto kroky.