Apple Watch jsou nyní nejoblíbenější chytré hodinky mezi teenagery s vyššími příjmy ve Spojených státech, ukázal nový průzkum společnosti Piper Sandler. Počet mladistvých, kteří vlastní chytré hodinky se zvýšil z 30 procent na podzim 2020 na 35 procent na podzim roku 2021.



30 procent mladistvých nyní vlastní Apple Watch, což je nárůst o pět procent oproti stejnému období minulého roku. Apple má nyní 86procentní podíl na trhu mezi mladistvými, kteří vlastní chytré hodinky. Rolex byl dříve nejoblíbenější značkou hodinek mezi teenagery s vyššími příjmy. Na jaře tohoto roku zamýšlelo koupit Apple Watch pouze 13 procent mladistvých, ale nyní se počet zvýšil na 15 procent. Průzkum také ukázal, že 30 procent mladistvých používá při cvičení fitness aplikaci a 50 procent těchto uživatelů používá aplikaci Apple. Navíc AirPods vlastní 67 procent dospívajících. 87 procent mladistvých vlastní iPhone a 88 procent očekává, že jejich další smartphone bude iPhone. Apple Pay je druhou nejoblíbenější platební metodou mezi mladistvými, ale stále je nejpopulárnější hotovost.