Zatímco Apple si ve třetím čtvrtletí roku 2021 udržel svůj dominantní podíl na trhu s chytrými hodinkami, podle Counterpoint Research se podíl společnosti snížil, protože Samsung dosáhl značných zisků.
Prodej chytrých hodinek se ve třetím čtvrtletí letošního roku zvýšil celkově o 16 procent ve srovnání se stejným obdobím roku 2020, ale prodej Apple Watch klesl o 10 procent. Pokles může být vysvětlen tím, že Apple Watch Series 7 byly dostupné později než obvykle kvůli zpožděním. Zákazníci také možná nekupovali Apple Watch SE a Apple Watch Series 6 ve třetím čtvrtletí kvůli očekávání, že brzy bude vydán nový model. Samsung zaznamenal dosud nejvyšší prodej chytrých hodinek a znovu získal pozici druhé největší společnosti. Údaje za čtvrté čtvrtletí roku 2021 a první čtvrtletí roku 2022, které budou ukazovat prodej Apple Watch Series 7, pravděpodobně poskytnou přesnější představu o růstu společnosti Samsung na trhu chytrých hodinek.