Apple Music je druhou nejoblíbenější hudební službou, ale podle nového průzkumu trhu zůstává daleko za Spotify. Podle nové zprávy společnosti Midia Research tvořili předplatitelé ‌Apple Music‌ 15 % posluchačů hudebních služeb ve druhém čtvrtletí roku 2021.



Dominantní službou zůstala Spotify, která má více než dvojnásobek s 31% podílem na trhu, i když to představuje malý pokles z 33% v roce 2020. Amazon Music a Tencent Music získaly 13% podíl na trhu a YouTube Music 8 %. Podle zprávy Amazon Music opět překonala Spotify, pokud jde o růst (25 % oproti 20 %), nicméně YouTube Music za 12 měsíců vzrostla o více než 50%. YouTube Music byla jedinou službou, která během tohoto období zvýšila svůj podíl na globálním trhu, a to díky své popularitě u mladší generace. Zpráva uvádí, že celosvětový trh vzrostl do konce 2. čtvrtletí 2021 o 109,5 milionu (meziročně o 26 %) a celkový počet předplatitelů dosáhl téměř 524 milionů.