Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Apple podle nové zprávy investiční společnosti Wedbush hledá potenciální partnery, které by mu umožnily vysílat živý sportovní obsah na jeho službě Apple TV+ jako součást širšího úsilí o zvýšení počtu předplatitelů.



V nové zprávě pro investory, kterou viděl MacRumors, analytik Wedbush Dan Ives řekl, že rozhodnutí Applu nekupovat filmové studio zatím považuje za jasný náznak toho, že nyní vidí živé sportovní vysílání jako klíčový obsah pro růst předplatitelů. Apple neposkytnul podrobnosti o počtech předplatitelů ‌Apple TV+‌ od zahájení služby, ale Wedbush odhaduje, že ‌Apple TV+‌ má přibližně 20 milionů předplatitelů mezi zhruba 45 miliony uživatelů, z nichž zbytek má bezplatné zkušební verze. To je zlomek počtu předplatných, které mají služby Disney+ a Netflix. S vědomím toho je Apple zjevně připraven utratit miliardy za živý sportovní obsah v průběhu příštích čtyř let, aby podpořil budoucí růst ‌Apple TV+‌. V současné době ‌‌Apple TV+‌ neobsahuje žádný druh živého vysílání, poskytuje přístup pouze k filmům a seriálům.