Od vydání řady iPhone 13 někteří uživatelé zaznamenali problém s chybou, která způsobuje růžovou obrazovku, která je často doprovázena pomalým výkonem, zamrzáním/nefungováním aplikací a neočekávaným vypínáním.



Zatímco zprávy o této chybě se objevily, když byly iPhony vydány v říjnu, problém stále přetrvává. Apple uvedl, že neexistují žádné důkazy o tom, že by se jednalo o hardwarový problém – ale, že jde o softwarovou chybu. Zdá se však, že Apple si není jistý, co přesně chybu způsobuje, kromě toho, že se chyba objevuje mezi iOS a zastaralými aplikacemi.

Jak opravit chybu, která způsobuje růžovou obrazovku u řady iPhone 13

  • Někteří uživatelé problém vyřešili tím, že jednoduše restartovali své iPhony (ale může to pomoci pouze dočasně).
  • Ujistěte se také, že svůj iPhone pravidelně zálohujete.
  • Dále se ujistěte, že používáte nejnovější verzi iOS (aplikace Nastavení > Obecné > Aktualizace softwaru).
  • Nyní přejděte do App Store a nainstalujte všechny dostupné aktualizace pro jednotlivé aplikace (App Store > klepněte na profilový obrázek > přejeďte dolů > vyberte Aktualizovat vše).
  • Další možností je smazat všechny aplikace, u kterých se během používání zobrazuje růžová obrazovka.