Federální soudce rozhodl, že tvrzení o voděodolnosti iPhonu uvedená v reklamě společnosti Apple mohou být zavádějící, ale přesto zamítl navrhovanou hromadnou žalobu.
Žaloba tvrdila, že Apple uvedl spotřebitele v omyl ohledně rozsahu vodotěsnosti, a proto mají iPhony příliš velkou cenu. Federální soudce ve středu zamítl navrhovanou hromadnou žalobu obviňující Apple z klamání spotřebitelů ohledně odolnosti iPhonů vůči vodě. Reklamy společnosti Apple obsahovaly různá tvrzení o odolnosti iPhonu vůči poškození, když je ponořen nebo jinak vystaven vodě, včetně toho, že některé modely mohou přežít hloubku 4 metrů po dobu 30 minut. Žalobci, dva z New Yorku a jeden z Jižní Karolíny, tvrdili, že nepravdivá prohlášení umožňují společnosti účtovat si za iPhony dvakrát tolik. Americká okresní soudkyně Denise Coteová uvedla, že žalobci pravdivě tvrdili, že reklamy mohou spotřebitele uvést v omyl, ale neprokázali, že by jejich iPhony byly poškozeny kontaktem s vodou.