Spotřebitelské výdaje na 100 nejlepších neherních aplikací založených na předplatném napříč mobilními platformami meziročně vzrostly o 41 % na 18,3 miliardy dolarů v roce 2021, oproti 13 miliardám v roce 2020, podle nové zprávy analytické společnosti Sensor Tower.



Podle údajů představovaly příjmy z předplatných aplikací zakoupených v App Store a Google Play Store přibližně 14 % z 131,6 miliardy dolarů, které spotřebitelé utratili za nákupy v aplikaci v loňském roce, oproti 11,7 % v roce 2020. Ve čtvrtém čtvrtletí roku 2021 však 86 ze 100 nejlépe vydělávajících neherních aplikací na celém světě nabízelo předplatné, což je ve skutečnosti o něco méně než ve stejném čtvrtletí roku 2020. Lidé utratili za aplikace v App Store mnohem více než v Google Play. 100 nejlepších neherních  aplikací v App Store vydělalo v roce 2021 13,5 miliardy dolarů, což je meziroční nárůst o 31 procent z 10,3 miliardy dolarů. Spotřebitelé z celého světa utratili 4,8 miliardy dolarů za 100 nejlepších aplikací v Google Play, což je o 78 procent více než 2,7 miliardy dolarů v roce 2020. Zatímco nejlepší předplacené aplikace na Google Play zaznamenaly větší růst, nejlepší aplikace v App Store zaznamenaly téměř trojnásobné výdaje.