Reklama
Reklama

Už jsou to více než dva roky, co Apple spustil vlastní službu s exkluzivními filmy a televizními seriály. Přestože obsah Apple TV+ roste pomalu, podíl na globálním trhu se za posledních pět měsíců zvýšil, čímž se služba přiblížila HBO Max.



Podle nové zprávy od JustWatch ztratila Apple TV+ některé uživatele poté, co Apple v červenci 2021 zkrátil bezplatné zkušební období pro nové zákazníky. Mezi červencem a zářím 2021 klesl podíl Apple TV+ na trhu pod 5 %, ale v říjnu 2021 služba znovu získala předplatitele a překonala 5 % podíl na trhu. Příliv nových uživatelů v tomto období lze vysvětlit očekávanými novými pořady a sezónami, které byly vydány v září a říjnu, jako jsou Foundation a druhá sezóna The Morning Show. V únoru 2022 byl tržní podíl Apple TV+ 5,6 % – což je stále daleko za hlavními konkurenty jako Disney+ a Netflix, ale blíží se to HBO Max.