Společnost iFixit říká, že program Self Service Repair společnosti Apple je skvělým krokem, ale má háček. Elizabeth Chamberlain z iFixit v dnešním příspěvku na blogu uvedla, že největším problémem programu je to, že komponenty musí být spárovány se zařízením. 



Při nákupu komponentů musí zákazník zadat sériové číslo zařízení nebo IMEI a všechny objednané komponenty musí být po instalaci spárovány se stejným zařízením. Pro zahájení procesu párování, známého jako System Configuration, zákazníci budou muset kontaktovat tým podpory Self Service Repair Store prostřednictvím chatu nebo telefonu. Obchod s díly provozuje společnost SPOT třetí strany, nikoli Apple. Společnost iFixit uvedla, že s podrobnostmi, které společnost Apple oznámila, je stále „z čeho se těšit“, včetně dostupnosti nástrojů, ke kterým měli dosud přístup pouze certifikovaní technici společnosti Apple, a bezplatných návodů krok za krokem na webových stránkách společnosti Apple.