Společnost iFixit se rozhodla provést svůj tradiční teardown a podívat se na to, jak vypadá MacBook Air uvnitř. Předchozí teardown již odhalil největší potenciální problém se základním modelem – jediný úložný čip, což je potvrzeno v teardownu iFixit.
Namísto použití dvou 128GB úložných čipů NAND, má nový stroj jeden 256GB NAND čip.
iFixit odhalil také další komponenty logické desky, mezi které patří 64bitový 8jádrový čip M2, ovladač Thunderbolt 3 navržený společností Apple, čip USI Bluetooth a WiFi a kupodivu akcelerometr. Zatím není jasné, k čemu by akcelerometr mohl sloužit. iFixit nenašel rozvaděč tepla. Stejně jako 14palcový a 16palcový MacBook Pro má i MacBook Air snadno přístupná lepicí poutka k zajištění baterie, díky čemuž je její vyjmutí jednodušší a rychlejší. MacBook Air obsahuje 52,6 watthodinovou baterii, oproti 49,9 watthodinové baterii nabízené v předchozím modelu. Všechny porty v MacBooku Air jsou modulární a nejsou přilepené, ale SSD a čip M2 jsou podle očekávání připájeny a nelze je snadno upgradovat nebo vyměnit.