Apple loni souhlasil s tím, že zaplatí 95 milionů dolarů za urovnání žaloby související s AppleCare, která společnost obvinila z porušování zákonů a předpisů USA tím, že zákazníkům poskytuje repasovaná náhradní zařízení v rámci AppleCare.



Apple je nyní připraven začít odesílat odškodnění a zákazníci, kteří očekávají peníze, začínají dostávat e-maily. Jeden z e-mailů sdílel čtenář MacRumors Nathan: „Podle našich záznamů máte nárok na vyrovnání ve výši 28,90 USD za záležitost s názvem Maldonado, et al. vs. Apple Inc., Případ č. 3:16-CV-04067-WHO. Proto vám zasíláme tento zdvořilostní e-mail, abychom vás informovali, že do 30. srpna 2022 obdržíte e-mail s oznámením o platbě, který obsahuje odkaz pro elektronické nárokování platby. Jakmile tento e-mail obdržíte, budete mít čas na vyzvednutí odškodnění do 28. listopadu 2022. Pozorně sledujte svou e-mailovou schránku pro další e-mail. Další podrobnosti o této záležitosti jsou k dispozici na www.ReplacementDeviceLawsuit.com.“

Zákazníci, kteří mají nárok na odškodnění, obdrží e-mail do 30. srpna a musí na něj odpovědět do 28. listopadu 2022, aby dostali své peníze. Žaloba se vztahovala na zákazníky, kteří si zakoupili ‌AppleCare‌ nebo ‌AppleCare‌+ pro iPhone nebo iPad mezi 20. červencem 2012 a 30. zářím 2021 a kteří obdrželi repasované náhradní zařízení. Podmínky opravy vždy jasně uváděly, že společnost Apple může při opravě nebo výměně zařízení používat komponenty nebo produkty, které jsou nové nebo repasované a ekvivalentní novým, pokud jde o výkon a spolehlivost, ale žaloba tvrdila, že repasovaná zařízení se nemohou rovnat zařízením zcela novým. Žaloba požadovala odškodnění pro vlastníky ‌iPhonu‌‌, ‌iPadu‌ a iPodu, kteří si zakoupili AppleCare‌‌ nebo ‌‌AppleCare‌+.