Mobilní herní službu Netflixu od svého spuštění loni v listopadu používá méně než 1 procento předplatitelů, podle nových údajů společnosti Apptopia, která se zabývá analýzou aplikací (prostřednictvím CNBC.).



Herní služba, která je součástí každého předplatného Netflix, umožňuje uživatelům hrát několik her na jejich mobilních zařízeních. Hry jsou vydávány jako jednotlivé aplikace, zatímco úplný katalog her, který aktuálně obsahuje 24 titulů, je k dispozici v aplikaci Netflix. Podobně jako u Apple Arcade hry neobsahují žádné reklamy, další poplatky ani nákupy v aplikaci. Netflix neuvedl, kolik do her investuje, ale zakoupil společnost Next Games za přibližně 72 milionů dolarů. Netflix říká, že se katalog do konce roku rozroste na 50 her. Podle Apptopia hraje hry méně než 1 % z 221 milionů předplatitelů Netflixu. Celkově byly hry údajně staženy 23,3 milionkrát.