Podle údajů od společnosti zabývající se analýzou trhu se počet předplatitelů Apple TV+ za poslední dva roky více než ztrojnásobil. Služba nyní stojí proti konkurentům, jako jsou Netflix, Hulu a Disney+.
Od vydání na konci roku 2019 čelila Apple TV+ tvrdé konkurenci rostoucího zástupu streamovacích služeb. Strategií, jak vyniknout, bylo přilákat zákazníky oceňovaným obsahem. A funguje to. Počet předplatitelů Apple TV+ podle zprávy od Antenna dramaticky vzrostl. Tato společnost zabývající se analýzou trhu rozděluje předplatitele do dvou skupin: na ty, kteří platí více, aby se vyhnuli reklamě, a na ty, kteří platí méně za předplatné s reklamami. Apple TV+ obsadila v květnu 2023 11 % trhu, oproti 3 % ve stejném měsíci před dvěma lety. Zůstává výrazně za Netflixem, který dominuje s 32 %, ale velmi se blíží k Disney+, který má 13 %, a je před službami Paramount+ a Max. Pokud Apple nabídne předplatné s reklamami, je možné, že to přinese další skok v počtu předplatitelů.