Vývojová platforma Unity „PolySpatial“ pro visionOS je od dnešního dne k dispozici v beta verzi a poskytuje vývojářům způsob, jak vytvářet a přenášet 3D zážitky, jako jsou hry, do headsetu Vision Pro.



PolySpatial byl vyvinut ve spolupráci se společností Apple a byl oznámen na WWDC začátkem tohoto roku a nabízí známé pracovní postupy těm, kteří již použili Unity Engine. A co je nejdůležitější, PolySpatial lze použít k přenášení stávajících her na ‌visionOS‌. Například crowdfundovaná hra Apple Arcade „What the Golf?“ již je dostupná na ‌visionOS‌ díky PolySpatial. Mike Rockwell, viceprezident společnosti Apple, uvedl: „Víme, že existuje obrovská komunita vývojářů, kteří vytvářejí neuvěřitelné 3D zážitky pomocí autorských nástrojů Unity, a jsme tak nadšeni, že mohou vytvářet aplikace pro Apple Vision Pro. Aplikace a hry založené na Unity běží nativně na Apple Vision Pro, takže mají přístup k převratným funkcím visionOS, včetně průchodu s nízkou latencí a vykreslování ve vysokém rozlišení.“ Kdy bude nástroj PolySpatial vydán není jasné, ale vývojářům, kteří se přihlásili do beta verze, je poskytován včasný přístup. Další informace najdete na webové stránce Unity.