Francouzský web Numerama vyzpovídal tři vedoucí zaměstnance společnosti Apple o nových modelech iPadu Pro, které byly uvedeny na trh začátkem tohoto měsíce. Ačkoli diskuse neodhalila mnoho nových podrobností, zmínila jednu potenciální změnu pro budoucí iPady.



Zatímco logo Apple na zadní straně iPadů je umístěno tak, aby vypadalo svisle ve svislé orientaci, zařízení se často používají v orientaci na šířku s připojenou klávesnicí, což má za následek, že se logo Apple zobrazuje na jeho boku. Apple dokonce u nových modelů iPadu Pro a iPadu Air přesunul přední kameru na delší pravý okraj, takže se zobrazuje nahoře uprostřed, když jsou zařízení v orientaci na šířku. Vzhledem k tomu, že používání iPadu na šířku je stále populárnější, produktová designérka Apple Molly Anderson řekla, že je možné, že logo Apple bude na budoucích modelech iPadu umístěno na šířku.

„Myslím, že by se to mohlo změnit,“ řekla Anderson podle počítačového překladu francouzskojazyčného rozhovoru. „Uvažujeme o tom. iPad je již dlouho produktem, který se používá v režimu na výšku, ale stále více jej používáme v režimu na šířku.“ Pokud jde o software, Apple již začal zobrazovat logo Apple, které se objeví, když se iPad spouští v poloze na šířku počínaje iPadOS 14.5, když je zařízení v orientaci na šířku.