Během posledních několika měsíců si stále více uživatelů stěžovalo na zpoždění a zamrzání aplikace Microsoft Word pro Mac. Nyní zaměstnanec Microsoftu potvrdil, že na opravě se pracuje a doporučil, jak problém řešit.



Na fórech Apple a Microsoft, Redditu a dalších se objevily stížnosti na zpoždění a zamrzání od uživatelů aplikace Wordu pro Mac. I poté, co Apple 13. května vydal macOS Sonoma 14.5, uživatelé stále hlásí potíže. Mnozí říkají, že musí ukončit aplikaci Word nebo restartovat svůj Mac, aby aplikace znovu fungovala, a problém se krátce poté objevuje znovu. Společnost Microsoft sdělila, že chyba byla předložena vývojářskému týmu a v současné době zahajují vyšetřování a práci na opravě.

Společnost Microsoft doporučuje tato dvě řešení:

  • Zkuste si stáhnout starší verzi sady Office pro Mac, jako je 16.84, 16.83 atd., abyste zjistili, zda je problém vyřešen.
  • Další možností je prozatím použít webovou verzi Microsoft 365