Samsung se snaží vydělat na dopadu kontroverzní reklamy „Crush!“ na nový iPad Pro vydáním reklamy na Galaxy Tab S9 Ultra, která obsahuje slogan „Kreativitu nelze rozdrtit“.



Když Apple minulý týden představil nové modely iPadu Pro, ukázal video hydraulického lisu, který drtí kreativní nástroje, včetně hudebních nástrojů, elektronického vybavení, barev a štětců, počítačů, fotoaparátů a dalších, s cílem předvést jak iPad nahradí všechny. Reklama vyvolala značný odpor ze strany kreativní komunity a veřejnosti. Společnost Apple se nakonec rozhodla zrušit plánované televizní spoty a veřejně se omluvila, přičemž uznala, že reklama „minula cíl“.

Samsung využil marketingovou příležitost a nyní vydal vlastní reklamu, ve které hudebník prochází ničivou brázdou hydraulického lisu a bere poškozenou kytaru. Poté se posadí vedle stojanu, drží Galaxy Tab S9 Ultra s notovým zápisem na obrazovce a pokračuje v provedení skladby. Video bylo sdíleno na X (Twitter) společností Samsung s doprovodným titulkem: „Nikdy bychom nerozdrtili kreativitu.“ Že Samsung zesměšňuje Apple ve svých reklamách není nic nového. Společnost se Applu vysmívala za všechno, od rozhodnutí o designu, jako je odstranění konektoru pro sluchátka iPhonu (který nakonec také odstranila) až po to, že Apple zatím nevydal žádná skládací zařízení.