Zákazníci, kteří si zakoupili AI Pin od společnosti Humane, by měli přestat používat nabíjecí pouzdro, které bylo dodáno se zařízením, uvedl Humane v e-mailech, které dnes vyšly.



E-mail, který sdílel The Verge, říká, že nabíjecí pouzdro může představovat riziko požáru.  Po nahlášení problému s nabíjením Humane otestoval nabíjecí pouzdro a zjistil problém s kvalitou článku baterie. Komponent dodal dodavatel třetí strany a Humane řekl, že s ním již nespolupracuje. Humane pracuje na nalezení nového dodavatele baterií a společnost tvrdí, že problém je omezen na nabíjecí pouzdro. AI Pin, Battery Boostery a Charge Pad nejsou ovlivněny, takže zařízení lze stále nabíjet.

Humane nevydává odvolání ani nevrací zákazníkům peníze, ale zákazníkům poskytne dva měsíce předplatného Humane zdarma. AI Pin, který byl uveden na trh v listopadu, je samostatné zařízení, které bylo navrženo speciálně pro AI. Připevňuje se k oděvu pomocí magnetického systému a odpovídá na dotazy. K dispozici je „laserový inkoustový displej“, který je schopen promítat informace do ruky uživatele, a vestavěná kamera. AI Pin nedopadl dobře v recenzích a byl velmi kritizován za svůj špatný výkon.