Populární společnost Sonos nedávno aktualizovala své zásady ochrany osobních údajů v USA, aby provedla malou, ale zajímavou změnu, která zdánlivě vystavuje zákaznická data riziku.



Jak poznamenal Louis Rossmann (prostřednictvím The Verge), nové zásady ochrany osobních údajů již neobsahují řádek o tom, že nejsou prodávána zákaznická data. Ve verzi svých zásad ochrany osobních údajů z roku 2023 byla k dispozici tato věta: „Vaše osobní údaje neprodáváme třetím stranám.“ Toto prohlášení bylo odstraněno ze zásad ochrany osobních údajů 2024 ve Spojených státech, ačkoli je stále přítomno v zásadách ochrany osobních údajů v jiných zemích.

Změna zásad ochrany osobních údajů vyvolala reakce od zákazníků Sonos, kteří jsou v posledních měsících se společností stále více nespokojeni. V květnu Sonos představil nový design aplikace, který byl velmi kritizován za to, že neobsahuje funkce, jako je úprava fronty skladeb, správa seznamů skladeb, míchání hudební knihovny a další. Odstranění tohoto řádku ze zásad ochrany osobních údajů neznamená, že Sonos prodává zákaznická data a společnost zatím neodpověděla na dotazy, co tato změna znamená.