Společnost Sonos dnes oznámila řadu nových závazků, které mají demonstrovat zaměření společnosti na kvalitu softwaru a zákaznickou zkušenost. Oznámení a doprovodné video od generálního ředitele Sonos Patricka Spence přichází ve chvíli, kdy se Sonos snaží zlepšit negativní zkušenosti, které zákazníci měli s květnovou aktualizací aplikace Sonos.



Sonos říká, že v budoucnu nejen opraví chybu aplikace, ale také vytvoří lepší zážitek z používání aplikace. Za tímto účelem Sonos oznámil sedm věcí:

  • Hlavní zaměření na zákaznickou zkušenost s vylepšenou kvalitou a příslib, že společnost nevydá produkty, které nesplňují standardy, které zákazníci očekávají.
  • Přísnější testování před uvedením na trh s širším okruhem zákazníků k vyřešení problémů dříve, než vyjde nový software.
  • Žádné další vydání aplikací najednou. Jakékoli nové velké změny v aplikaci Sonos budou vydávány postupně a zákazníci se budou moci přihlásit k testování nových funkcí.
  • Vznikne nová pozice, která zaměstnancům poskytne jasnou cestu, jak vyjádřit obavy ohledně kvality
  • Domácí reproduktory, které jsou aktuálně v záruce, budou mít záruku prodlouženou o další rok.
  • Aktualizace aplikací budou vydávány každé dva až čtyři týdny, aby optimalizovaly a vylepšily prostředí aplikace. To platí i po vyřešení aktuálních problémů.

Sonos zřizuje zákaznický poradní výbor, který poskytuje zpětnou vazbu a postřehy z pohledu zákazníka, aby mohl utvářet a zlepšovat produkty před jejich uvedením na trh.
Společnost Sonos říká, že její výkonný tým nepřijme žádné bonusové výplaty za fiskální rok říjen 2024 až září 2025, pokud Sonos nebude schopen zlepšit kvalitu aplikace a obnovit důvěru zákazníků. Podle Sonos bylo nyní znovu zavedeno více než 80 procent chybějících funkcí z aplikace.