Nová zpráva z průzkumu Piper Sandler z podzimu 2024 poskytuje komplexní pohled na to, jaké produkty Apple nadále dominují mezi teenagery. Podle průzkumu, kterého se zúčastnilo více než 13 500 dospívajících ve 47 státech, 87 % respondentů uvedlo, že vlastní ‌iPhone‌.



Navíc 88 % dospívajících očekává, že jejich příští smartphone bude ‌iPhone‌. Údaje také poukazují na nepatrný pokles v počtu dospívajících, kteří plánují přejít na ‌iPhone 16‌. Asi 22 % respondentů uvedlo, že mají v úmyslu zakoupit nový model letos na podzim nebo v zimě, což je mírný pokles oproti 23 %, kteří plánovali přejít na iPhone 15 ve stejnou dobu v loňském roce, a 24 % u modelů iPhone 14 v roce 2022. Pokles naznačuje rostoucí trend, kdy dospívající mají své iPhony delší dobu. Téměř 30 % dotázaných teenagerů uvedlo, že plánují koupit nový model kvůli ‌Apple Intelligence‌.

Kromě iPhonů zůstávají mezi dospívajícími oblíbené i další produkty Apple. AirPods jsou i nadále velkým hitem, asi 70 % respondentů jej vlastní. Zpráva také uvádí, že 25 % dospívajících očekává, že si v příštích šesti měsících koupí nové AirPods. Populární jsou také další zařízení Apple, včetně iPadů a Apple Watch, přičemž více než 30 % dospívajících uvedlo, že vlastní každý z těchto produktů. Zdá se však, že Apple TV+ je méně populární, protože pouze 10 % dospívajících uvedlo, že tuto službu používá, a i tito tráví na ‌Apple TV+ pouze asi 1 % času. Na druhé straně si Apple Music udržuje stálou přítomnost mezi dospívajícími, přičemž přibližně jedna třetina respondentů uvedla, že má ke službě přístup.