Uživatelé se systémem macOS Mojave (10.14) a staršími verzemi hlásí rozsáhlé problémy s přístupem do obchodu Mac App Store, z nichž mnozí se nemohou přihlásit nebo stáhnout dříve zakoupené aplikace.



Na základě zpráv sestavených Michaelem Tsaiem se zdá, že se problémy objevily kolem 24. ledna 2025. Uživatelé pokoušející se o přístup k úložišti dostávají různé chybové zprávy, včetně „Při přihlašování došlo k neočekávané chybě“ a „Data nelze přečíst, protože nejsou ve správném formátu.“ U různých verzí macOS bylo hlášeno různé chování. Catalina (10.15) a novější verze nadále normálně fungují, zatímco uživatelé Mojave (10.14) mohou procházet obchod, ale po vypršení aktuální relace nemohou dokončit nové nákupy ani stáhnout předchozí nákupy. Mezitím uživatelé High Sierra (10.13) hlásí chybějící prvky rozhraní a neúspěšné pokusy o přihlášení a uživatelé Sierra (10.12) narážejí na chybové zprávy bránící přístupu. Může to mít souvislost s nedávnými změnami Apple ve zpracování účtenek v Mac App Store, ale přesná příčina zůstává nejasná.