Společnost Apple potichu testuje novou funkci ve své oficiální aplikaci Podpora Apple, která by mohla výrazně zjednodušit řešení problémů s vašimi zařízeními. Vybraní uživatelé již nyní získali přístup k experimentálnímu chatbotovi, který funguje jako virtuální asistent zákaznické podpory.
V aplikaci se u některých uživatelů objevilo nové tlačítko „Chat“ přímo v navigační liště. Po jeho stisknutí se otevře nový asistent podpory, který přivítá uživatele úvodní obrazovkou s návodem, jak jej používat. Chatbot umí odpovídat na otázky týkající se produktů a služeb Apple – poradí například s nastavením zařízení, nabízí řešení běžných technických problémů, nebo vysvětluje jednotlivé funkce. Důležité je zmínit, že asistent odpovídá pouze na otázky související s podporou. Nedozvíte se tak například žádné zákulisní informace o připravovaných produktech. Pokud si chatbot s nějakým problémem neporadí, nabízí se možnost předat konverzaci skutečnému pracovníkovi podpory. Apple upozorňuje, že se jedná o experimentální funkci, která může obsahovat chyby. Doporučuje proto ověřovat si důležité informace i z jiných zdrojů.