Google se rozhodl trefit do Applu – v nové reklamní kampani poukazuje na zpoždění klíčové funkce Siri, která měla být hlavním tahákem celé řady iPhone 16. V reklamě Google s humorem (ale i určitou dávkou sarkasmu) vybízí uživatele, aby změnili telefon místo čekání na funkce, které stále nejsou k dispozici.
V reklamě se mimo jiné objevuje text: „Pokud si koupíte nový telefon kvůli funkci, která má přijít brzy… Ale brzy trvá už celý rok… Můžete změnit definici slova brzy. Nebo změnit telefon.“ Je to jasná narážka na to, že Apple představil novou, personalizovanou Siri již na WWDC 2024, propagoval ji jako zásadní novinku řady iPhone 16 – a přesto funkce nebude dostupná dříve než na jaře 2026. Apple tak vývoj nezvládl podle plánu, což vyvolalo kritiku uživatelů, zklamání a dokonce i hromadné žaloby kvůli klamavé reklamě. Využití tohoto zpoždění není náhodné – Google má totiž v plánu představit nový Pixel 10 ještě tento měsíc, a právě umělá inteligence a pokročilé funkce asistenta Google mají být jedním z hlavních taháků nové generace.