Po nedávném zavedení AI chatbota v aplikaci Podpora Apple pro zákazníky nyní Apple zavádí umělou inteligenci i pro interní školení svých zaměstnanců. Nová funkce, s kódovým názvem Asa, umožní zaměstnancům pokládat otázky a získávat podrobnější informace o produktech a funkcích.
Funkce bude brzy dostupná v interní aplikaci SEED, kterou Apple používá pro školení zaměstnanců. SEED funguje jako tréninkový nástroj a Asa jej doplní o možnost interaktivně získávat znalosti – například o výhodách jednotlivých produktů, různých způsobech využití iPhonu a dalších tématech. Zaměstnanci se mohou chatbota dotazovat na cokoliv, co potřebují vědět. Podle snímků obrazovky sdílených Aaronem Perrisem je funkce stále v testovací fázi. Cílem je pravděpodobně urychlit proces vzdělávání nových zaměstnanců, aby byli lépe připraveni na příchod nových produktů, jako je očekávaná řada iPhone 17.