První generace Apple Vision Pro čelí kritice kvůli vysoké ceně a nedostatku aplikací, díky čemu není oblíbený mezi běžnými uživateli. Podle nové zprávy Wall Street Journal však headset je úspěšný v několika specializovaných oblastech.
Vizualizace kuchyní v Lowe’s
Americký řetězec Lowe’s využívá Vision Pro k tomu, aby si zákazníci mohli prohlédnout návrh své budoucí kuchyně ve 3D. Podle WSJ tato zkušenost nejen urychluje rozhodování, ale také motivuje zákazníky k odvážnějším designovým volbám a někdy i k větším nákupům. Dokonce i někteří dodavatelé přivádějí klienty přímo do prodejen, aby pomocí Vision Pro urychlili uzavření obchodu.
Spolupráce s Dassault Systèmes
Apple také uzavřel partnerství s francouzskou softwarovou společností Dassault Systèmes, která nabízí nástroje pro vývoj léčiv, návrh továren, letadel či elektromobilů. Letos v únoru byla představena aplikace 3DLive App, kterou už využívají firmy z automobilového i leteckého průmyslu.
Výcvik pilotů v CAE
Kanadská společnost CAE, specialista na výcvik pilotů, využívá Apple Vision Pro jako doplněk k plnohodnotným leteckým simulátorům. Headset díky ostrému displeji a kvalitnímu zvuku pomáhá při tréninku, který je vyžadován pro certifikace i pravidelné přezkoušení.
Ačkoli Apple Vision Pro nenaplnil očekávání běžných uživatelů, ukazuje se, že v úzce zaměřených odvětvích může přinášet skutečnou hodnotu a stát se nástrojem, který zrychlí práci a otevře nové možnosti.