Uživatelé hlásí, že vyhledávání v aplikaci Kalendář po aktualizaci iOS 26 přestalo fungovat. Podle příspěvků na Redditu a fórech podpory Apple se některým lidem nezobrazují žádné výsledky, i když hledané události v kalendáři existují.
Redditor Electronic-Squash359 uvedl, že se snažil dohledat lekce s konkrétním studentem: „Když jsem zkoušel vyhledat Claudii – máme lekci každý týden poslední 2 roky – nezobrazilo se nic. Přitom všechny lekce tam jsou.“ Stejnou zkušenost mají i další uživatelé po přechodu na iOS 26. Někteří také hlásí, že automatické doplňování názvů událostí podle předchozích zápisů, přestalo fungovat. Apple podle uživatelů problém oficiálně uznal.
Možné řešení
Uživatelé, kterým se problém podařilo vyřešit, doporučují následující postup:
- Otevřete Nastavení > Aplikace > Kalendář > Vyhledávání.
- Vypněte obě dostupná nastavení.
- Restartujte iPhone.
- Zapněte nastavení zpět a počkejte několik minut, než se index vyhledávání znovu vytvoří
Po zhruba 30 minutách se vyhledávání začalo normálně chovat u mnoha uživatelů. Nicméně ne u všech, takže problém může být stále přítomen u části zařízení.