Apple vydal novou reklamu „Modrá obrazovka smrti“, která si dělá legraci z velkého výpadku počítačů s Windows, jenž nastal loni kvůli problematické aktualizaci bezpečnostního softwaru CrowdStrike.



Macy zůstaly nedotčeny, a Apple zdůrazňuje, že díky postupnému omezení nízkoúrovňového přístupu k systému macOS jsou takové výpadky prakticky nemožné. Reklama je součástí série „The Underdogs“, která sleduje fiktivní tým pracovníků překonávající různé překážky s pomocí produktů Apple. Popis videa uvádí: „The Underdogs jsou připraveni na svou první výstavu, dokud výpadek PC a modrá obrazovka smrti neohrozí jejich projekt. Díky bezpečnosti jejich Apple produktů jsou však mimo ohrožení a dosahují mimořádného úspěchu.“ Série „The Underdogs“ byla spuštěna v roce 2019 a během let si získala oblibu svým humorem a dramatizací běžných problémů, které řeší produkty Apple – od AirDropu po FaceTime. Tento nový spot pokračuje v tradici vtipného a odlehčeného marketingu, který zároveň upozorňuje na bezpečnostní výhody ekosystému Apple.