S iOS 26 Apple představuje novou funkci Hold Assist, která automaticky detekuje, kdy operátor zákaznické linky zvedne telefon a upozorní vás, aniž byste museli čekat na lince. V dnešním článku si ukážeme, jak to funguje.



Spuštění funkce během hovoru:

  • Když během hovoru uslyšíte hudbu, Hold Assist se aktivuje automaticky po 10–15 sekundách.
  • Na obrazovce se objeví oznámení „Podržet tento hovor?“.
  • Klepnutím na Podržet aktivujete Hold Assist, nebo klepnutím na X oznámení odmítnete a zůstanete na lince sami.

Během aktivní funkce:

  • Po aktivaci se vrátíte na Domovskou obrazovku iPhonu.
  • Krátce se zobrazí oznámení, že je funkce aktivní a že budete upozorněni, až bude čas se k hovoru vrátit.
  • Můžete pokračovat ve své práci na telefonu; hovor běží na pozadí.
  • Na iPhonech s Dynamic Island se aktivita zobrazuje jako živé aktivity, u ostatních modelů se čas hovoru objeví v zeleném indikátoru vlevo nahoře.
  • Když Hold Assist detekuje osobu, dostanete upozornění, na které stačí klepnout pro návrat do hovoru.

Funkce na macOS:

  • Hold Assist je dostupný i na macOS Tahoe, kde funguje obdobně.


Omezení a tipy

  • Funkce rozpoznává hudbu hranou během čekání, takže může mít problém s automatickými hlasovými zprávami nebo písněmi s výraznými texty.
  • Zobrazí se přepis mluvených slov, aby bylo jasné, kdy hovoří skutečná osoba.