Apple oficiálně ukončil dva servisní programy, které se týkaly problémů se zvukem u první generace AirPods Pro a iPhonu 12 a iPhonu 12 Pro. Obě zařízení již nejsou součástí aktivních programů, protože doba jejich krytí vypršela.
AirPods Pro
Servisní program se týkal praskání, statických zvuků nebo nefunkčních aktivních potlačení šumu (ANC) u prvních AirPods Pro, vyrobených před říjnem 2020. V rámci programu Apple nahrazoval levé, pravé nebo obě sluchátka, pokud byl problém potvrzen testováním Apple či autorizovaným servisním partnerem. Program byl spuštěn v říjnu 2020 s dvouletým krytím a v říjnu 2021 bylo krytí prodlouženo na tři roky.
iPhone 12 a iPhone 12 Pro
Servisní program řešil vadný přijímač, který mohl způsobit, že při hovorech nebyl slyšet žádný zvuk. Program se týkal modelů vyrobených mezi říjnem 2020 a dubnem 2021, přičemž iPhonu 12 mini a iPhonu 12 Pro Max se problém netýkal. Program byl spuštěn v srpnu 2021 s dvouletým krytím, které bylo v srpnu 2022 prodlouženo na tři roky.
Většina zařízení tedy již servisní krytí nemá, a programy byly nyní oficiálně odstraněny z aktivního seznamu servisních programů Apple.















