Financial Times dnes upozornila na několik zpráv od uživatelů, kteří zaznamenali zpoždění oznámení příchozích telefonních hovorů na iPhone X. Apple později potvrdila společnosti MacRumors, že se na tyto zprávy podívá.
Zpráva, která odkazuje na několik diskusí v komunitním fóru podpory Apple, uvádí, že stovky zákazníků si stěžují, že v zařízení iPhone X dochází k zpoždění v rozmezí až 10 sekund během příchozích telefonních hovorů, což zabraňuje těmto uživatelům klepnout na tlačítko Přijmout nebo Odmítnout. Indický blog PiunikaWeb zaznamenal podobné stížnosti v komunitním fóru podpory Apple v lednu, ale zdá se, že se to týká pouze majitelů iPhone X, kteří tuto chybu zaznamenali již od chvíle, kdy bylo zařízení vydáno.
Zdá se, že postižená zařízení iPhone X začnou vyzvánět, když někdo volá, ale displej se nezapne, aby zobrazil ID volajícího nebo tlačítka Přijmout a Odmítnout – někdy dokonce déle než 10 vteřin – což obvykle vede k tomu, že volání nelze přijmout. Problém pravděpodobně není vyřešen ani v nejnovější aktualizaci softwaru iOS 11.2.5 a na základě stížností se zdá, že jsou ovlivněny všechny verze od iOS 11.2. Ale dřívější verze iOS 11 by mohly být také ovlivněny.
Společnost Apple pravděpodobně shromažďuje data od dotyčných zákazníků, takže její inženýři mohou tuto záležitost vyšetřit, což je běžné například u potenciálních problémů s hardwarem nebo softwarem, a proto se obraťte na podporu společnosti Apple, pokud se vás to týká. Problém bude vyřešen pravděpodobně v budoucí aktualizaci softwaru.