Kávový gigant, který minulý měsíc uzavřel všechny své obchody, koupil 23.000 iPadů, které rozdělí do každého z více než 8000 amerických obchodů a zařízení bude používat pro budoucí školení.
Policisté byli povoláni na pár afroameričanů, kteří seděli v obchodě ve Philadelphii a nechtěli si nic dát, i když čekali na pracovní schůzku. Starbucks po této aféře musel uzavřít více než 8.000 obchodů ve Spojených státech.
iPady mají zaměstnancům ukázat řadu videí o rasistickém zaujatosti a zpracovávání firemních politik. Mluvčí společnosti Starbucks oznámil, že společnost zakoupila 23.000 iPadů určených výhradně pro školení a iPad budou v budoucnu využívány pro další vzdělávací a školící účely.
iPad 2018 začíná v USA na 329$ za 32GB verzi, takže Starbucks musel vynaložit přibližně 7,5 milionu dolarů na tento nákup.
Trénink rasového zaujatosti byl 29. května na zhruba 175 000 pracovníků.
„Strávil jsem poslední dny ve Philadelphii s mým vedoucím týmem, který poslouchal komunitu a dozvěděl se, co jsme udělali špatně, a kroky, které musíme podniknout, abychom to opravili,“ uvedl generální ředitel společnosti Starbucks Kevin Johnson ve svém prohlášení.
„I když to není omezeno na Starbucks, jsme odhodláni být součástí řešení,“ řekl. „Uzavření našich obchodů pro trénink rasového zaujatosti je jen jedním krokem na cestě, která vyžaduje odhodlání od všech úrovní naší společnosti a partnerství v našich místních komunitách.„