Apple po zemích USA, Austrálie, Kanady, Mexika, Nového Zélandu, Švýcarska a Velké Británie rozšířuje o nové země v Evropě a Asii. Konkrétně můžete najít reklamu na App Store ve Francii, Německu, Itálii, Japonsku, Jižní Korei a ve Španělsku.



To je samozřejmě pro vývojáře zajímavá možnost k vytváření kampaní pomocí pokročilých reklamních nástrojů. Apple nabízí inzerentům, kteří poprvé nabízejí svojí aplikaci, kredit 100 USD.

Vývojáři jednoduše zvolí aplikaci, která má být inzerovaná a zvolí rozpočet kampaně a kolik jsou ochotní zaplatit každý měsíc za reklamu celkem. Více než 70 procent návštěvníků App Storu využívá vyhledávání k objevování nových aplikací a 65 procent všech instalací je provedeno pomocí vyhledávání App Storu.

Zdroj: 9to5mac.com