Nejmenovaní průmysloví manažeři tvrdí, že Beats 1, internetové rádio společnosti Apple, nedokázalo přilákat tak velký počet lidí, jak Apple předpovídal. Tato zajímavá zpráva byla zmíněna jako vedlejší zpráva v deníku The Financial Times.
Rádio Beats 1 začalo poprvé vysílat v roce 2015 vedle Apple Music a bylo z velké části navrženo jako propagační prostředek pro službu Apple Music, což je podle článku hlavním důvodem, proč rádio není tak úspěšné jak Apple doufal. Mezi nejvýznamnějšími DJmi, které na rádiu spolupracují jsou Zane Lowe, Julie Adenuga a Ebro Darden. Nyní potenciální marketingové partnerství mezi společnostmi Apple a iHeartMedia, které se uskutečnilo by to mohlo změnit. iHeartMedia je největší americká rozhlasová skupina, která provozuje více než 850 rozhlasových stanic po celé zemi. Tato spolupráce by mohla dostat rádio do povědomí lidí, do aut, kuchyní a dalších míst.