Včera jsme informovali o tom, že společnost Apple bude opravovat i iPhony s bateriemi třetích stran. Nyní se podíváme na oficiální příručku, která podrobně popisuje způsob, jakým bude společnost Apple provádět opravy iPhonů s neoriginálními bateriemi.
Nový dokument, který objevila společnost 9to5Mac, na začátku uvádí, že zákazníci, kteří používají baterie třetích stran v zařízeních Apple, mohou mít nárok na záruční servis. Pokud však neoriginální baterie způsobila problém nebo poškození zařízení, zákazníci budou muset zaplatit náklady na opravu nebo výměnu mimo záruku. Ale v případě, že společnost Apple rozhodne, že baterie třetí strany nezpůsobila problém, který se zákazník snaží vyřešit, část, která není od Apple, by neměla změnit způsobilost služby a záruky.
To je jistě užitečné pro zákazníky, kteří zakoupili baterii jinou než od Apple. Dokument dále uvádí, že pokud iPhone nebo jiná zařízení Apple má logickou desku, mikrofon, Lightning port, tlačítka pro ovládání hlasitosti, kamerový systém TrueDepth a další komponenty třetí strany, opravy budou zamítnuty. Pokud se oprava zařízení s baterií třetí strany nezdaří, zákazníci budou muset zaplatit náklady.