HomePod představuje pouhých 5 procent z odhadovaných 76 milionů instalovaných inteligentních reproduktorů ve Spojených státech ve druhém čtvrtletí roku 2019, podle nových dat, které sdílel Consumer Intelligence Research Partners (CIRP).
Amazon je i nadále největším prodejcem chytrých reproduktorů v USA a poté společnost Google. Zařízení Amazon Echo představovala ve Spojených státech v průběhu druhého čtvrtletí 70 procent, zatímco zařízení Google Home představovuje 25 procent. Trh inteligentních reproduktorů zaznamenal silný růst, když v USA nainstalovaná základna vzrostla o devět procent ze 70 milionů jednotek v březnu 2019. Růst se také výrazně zvyšuje ve srovnání s loňským červnem, kdy ve Spojených státech bylo odhadováno 50 milionů inteligentních reproduktorů.
Většina lidí, kteří vlastní inteligentní reproduktory, má levnější zařízení, jako jsou Echo Dot a Google Home Mini, přičemž tyto jednotky představují v USA více než 50 procent. Přestože Apple snížil cenu HomePodu, je stále výrazně dražší než reproduktory od Google a Amazon. Údaje CIRP jsou založeny na průzkumu 500 amerických uživatelů zařízení Amazon Echo, Google Home a HomePod.